Головна » Статті » Мої статті

Регламент

 

РЕГЛАМЕНТ
роботи Ігнатпільської сільської ради
VIІ скликання

І.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 Згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі Законом) Ігнатпільська сільська рада (надалі «Рада») є органом місцевого самоврядування громад населених пунктів сільської ради.
1.2 Рада складається з депутатів, обраних відповідно до Закону України «Про вибори депутатів  місцевих рад та сільських, селищних, міських голів».
1.3 Загальний склад ради (кількість депутатських мандатів) визначається Закону України «Про вибори депутаті
в  місцевих рад та сільських, селищних, міських голів

Сільський голова обирається безпосередньо територіальною громадою сіл Ігнатпіль, Рудня, Семени, Павлюківка, Білокамінка на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування на термін визначений Конституцією України в порядку, визначеному Законом, і здійснює свої повноваження на постійній основі, очолює виконавчий комітет Ігнатпільської сільської ради та головує на її засіданнях.
1.4 Рада утворює й обирає постійні та інші комісії. За поданням сільського голови обирається секретар сільської ради шляхом таємного голосування. Рада утворює виконавчий комітет, визначає його кількісний і персональний склад за поданням сільського голови.
1.5 Повноваження
ради, сільського голови, виконавчого комітету ради можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених Законом.
1.6 Термін повноваження
ради встановлюється Конституцією України.
1.7 У своїй діяльності
рада керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами України, цим регламентом.
1.8 Рада в межах своєї компетенції самостійно вирішує питання місцевого самоврядування, виходячи з інтересів
громадян сільської ради та здійснює від їх імені функції та повноваження місцевого характеру, визначені Конституцією України, Законом та іншими нормативними документами.
1.9 Рада несе відповідальність за законність та наслідки прийнятих нею рішень.

1.10 Рада здійснює свої повноваження на основі активної участі в її роботі кожного депутата та сільського голови. Депутати виконують свої повноваження без відриву від основного місця праці.
1.11 Рада проводить свою роботу відкрито і гласно, систематично інформує жителів
сільської ради про свою діяльність, прийняті рішення та хід їх виконання.

ІІ. ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ

2.1 Рада здійснює свою роботу згідно з календарним планом чергових сесій, який складається на рік і затверджується на сесії.
Пропозиції щодо календарного плану чергових сесій, які надходять від депутатів, постійних комісій, виконкому, громадських об'єднань та органів самоорганізації населення, подаються не пізніше ніж за 20 днів сільському голові, який складає проект плану та виносить його на обговорення і розгляд ради.
2.2 Рада, у виняткових випадках та в разі термінової необхідності, може проводити позачергові сесії, що не передбачені у календарному плані чергових сесій.
2.
3 Постійні депутатські комісії планують свою роботу у відповідності до потреб підготовки питань та проектів рішень на сесії ради та розгляду заяв і звернень фізичних та/чи юридичних осіб і засідають не пізніше як за три дні до проведення чергової сесії.
2.
4 Виконавчий комітет може планувати свою роботу поквартально або на півріччя .
2.
5 Контроль за виконанням календарного плану чергових сесій ради здійснюють сільський голова, постійні комісії, депутати ради.

 

ІІІ.СЕСІЇ

3.1 Порядок скликання сесії


3.1.1 Рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також постійних засідань ради (засідань постійних комісій ради). Сесія ради скликається за необхідністю, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок - не рідше ніж один раз на місяць.
3.1.2 На пленарних засіданнях
ради вирішують питання, які передбачені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»
3.1.3 У разі неможливості або немотивованої відмови сільського голови скликати сесію, сесію скликає секретар сільської ради. Перелік цих випадків передбачений Законом.
3.1.4 У випадку коли сесію не скликає ні сільський голова, ні секретар у двотижневий термін, тоді вона скликається за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу сільської ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні.
3.1.5 Повідомлення про скликання сесії, на підставі розпорядження сільського голови, доводиться до відома депутатів і населення не пізніше як за 10 днів до сесії, а у випадках проведення позачергових сесій - не пізніше як за 24 години до початку сесії із зазначенням часу початку пленарного засідання, місця його проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.
3.1.6 Повідомлення депутатів
про скликання сесії здійснюється  особисто кожного усно або письмово.
3.1.7 Сесію сільської ради відкриває і веде відповідно сільський голова, а у випадках, передбачених частиною 6 статті 46 Закону, секретар ради. У випадку, передбаченому частиною 8 цієї статті, сесію відкриває за дорученням групи депутатів, з ініціативи якої скликана сесія, один із депутатів, що входить до її складу, а веде за рішенням ради - один із депутатів цієї ради.
3.1.8 Сесія ради є правочинною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради.
3.1.9 На будинку, де працює рада, піднімається Державний Прапор України (у разі, коли сесія відбувається не в приміщенні адмінбудинку сільської ради).
3.1.10 Проекти рішень з основних питань, інші документи та матеріали з питань, які передбачається внести на розгляд ради, доводяться до відома депутатів за їх вимогою, не пізніш як за 72 години до відкриття сесії.
3.1.11 Сесія ради проводиться гласно. У разі необхідності рада може прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання. На закритих пленарних засіданнях не можуть розглядатись питання земельних та/чи майнових відносин.
3.1.12 На сесію чи засідання ради можуть запрошуватись депутати Верховної Ради України, депутати обласних і районних рад, представники державних органів влади, політичних партій, громадських організацій, трудових колективів, органів самоорганізації населення.

3.2 Підготовка питань

3.2.1 Питання, які виносяться на розгляд ради, можуть запропонувати сільський голова, постійні комісії, депутати, виконавчі комітети сільської ради, голова районної, обласної державної адміністрації, голови районної, обласної рад, загальні збори громадян.
3.2.2 Для розгляду сесією
ради запропонованих питань пропозиції про їх зміну або уточнення формулювання, пропозиції про додаткові питання, які виносяться на розгляд ради, надаються сільському голові з повним обсягом матеріалів не пізніше як за 10 днів до початку роботи сесії.
3.2.3 Сільський голова розглядає подані пропозиції з урахуванням думки відповідної постійної комісії, приймає рішення про врахування пропозиції або її відхилення, інформує на сесії депутатів сільської ради про пропозиції, які надійшли щодо порядку денного сесії. Остаточний порядок денний затверджується сільською радою на пленарному засіданні відкритим голосуванням більшістю голосів від загальної кількості присутніх.
3.2.4 Доповідь, інформація, довідковий матеріал та проект рішення з питань, що виносяться на розгляд сесії, готують постійні комісії в межах їхньої компетенції, депутати або комісії з підготовки питань, які утворюються розпорядженням сільського голови або рішенням ради, виконавчим комітетом.
3.2.5 Проекти бюджету, планів та місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань розробляються виконавчим комітетом.
3.2.6 Під час підготовки питань, що виносяться на розгляд сесії
ради, враховуються думки та пропозиції виборців Ігнатпільської сільської ради

3.2.7 Проекти рішень сільської ради з основних питань розглядаються відповідними постійними комісіями.

3.3 Ведення сесії

3.3.1 Першу сесію новообраної сільської ради скликається відповідною територіальною виборчою комісією не пізніше як через два тижні після реєстрації обраних депутатів та сільського голови сільською територіальною виборчою комісією, її відкриває голова цієї виборчої комісії. Він інформує раду про підсумки виборів депутатів та сільського голови і визнання їх повноважень.
Наступні сесії веде сільський голова.
3.3.2 У ході ведення сесії
, рада використовує дві процедури розгляду питань: звичайну та скорочену. Питання розглядаються за звичайною процедурою, якщо рада не проголосує, більшістю голосів від присутніх на засіданні депутатів, за скорочену процедуру розгляду питання. Пропозицію про скорочену процедуру розгляду питання вносить головуючий на засіданні.
3.3.3 При звичайній процедурі розгляду тривалість доповіді не повинна перевищувати 15 хвилин, тривалість співдоповіді становить не більше 10 хвилин, тривалість виступів при обговоренні становить не більше 3 хвилин. За необхідності головуючий має право за згодою більшості присутніх депутатів продовжити час для виступу.
3.3.4 При скороченій процедурі розгляду тривалість доповіді не повинна перевищувати 10 хвилин, тривалість співдоповіді становить не більше 3 хвилин, тривалість виступів при обговоренні становить не більше 1 хвилини. За необхідності головуючий має право за згодою більшості присутніх депутатів продовжити час для виступу.
3.3.5 Перерви в роботі оголошуються через кожні 2 години на 20 хвилин, якщо рада не встановить інший порядок оголошення перерви.
3.3.6 Порядок роботи сесії та інші процедурні питання приймаються відкритим голосуванням простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх депутатів.
3.3.7 Секретар сільської ради веде протокол сесії, реєструє депутатські запити, питання, довідки, повідомлення та інші матеріали, проводить підрахунки голосів під час проведення відкритого голосування.
3.3.8 Для проведення таємного голосування та визначення його результатів
рада обирає відкритим голосуванням лічильну комісію з числа депутатів у кількості трьох осіб. Лічильна комісія обирає голову та секретаря. Рішення лічильної комісії приймається більшістю голосів.
3.3.9 Бюлетені для таємного голосування виготовляють під контролем лічильної комісії за встановленою нею формою відповідно до кількості обраних депутатів та враховуючи сільського голову, якщо він присутній на засіданні, і видаються членами лічильної комісії згідно зі списком.
3.3.10 Про результати таємного голосування лічильна комісія складає протокол, який підписують усі члени комісії. Результат голосування, згідно протоколу лічильної комісії вважається прийнятим рішення сільської ради..

3.4 Депутат

3.4.1 Повноваження депутата сільської ради починаються з моменту оголошення відповідною територіальною виборчою комісією на сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії ради нового скликання. Повноваження депутата можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених Законом.
3.4.2 Депутат має право ухвального голосу з усіх питань, які розглядаються на сесіях ради, а також на засіданнях постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.
3.4.3 Під час голосування з одного питання кожен депутат має один голос і подає його за пропозицію чи проти неї або утримується. Депутат зобов'язаний здійснювати голосування особисто.
3.4.4 Під час встановлення результатів голосування до загального складу ради зараховують сільського голову, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховують його голос.
3.4.5 Депутат має право вносити пропозиції щодо порядку денного сесії, порядку розгляду та суті обговорюваних питань, складу органів, що утворюються або обираються радою, та кандидатур посадових осіб, що обираються, призначаються або затверджуються. Депутат звертається з запитами, бере участь у дебатах, вносить проекти рішень або поправки до них, виступає з обґрунтуванням своїх пропозицій та з мотивів голосування,
3.4.6 Прохання про надання слова для виступу в дебатах з питання, яке розглядається радою, передається секретареві сільської ради, який веде протокол сесії. Секретар реєструє в порядку черговості їх подання та передає головуючому.
3.4.7 Під час виступу на сесії депутат не повинен використовувати грубі та некоректні висловлювання, закликати до незаконних та насильницьких дій. Якщо ж таке трапляється, головуючий має право зробити зауваження про недопустимість подібного і позбавити його слова.

3.5. Головування на сесії

3.5.1 Сільський голова або депутат, який головує на засіданні сесії ради, забезпечує виконання положень цього регламенту:
- керує засіданням ради, стежить за дотриманням кворуму та порядку її роботи;
- надає слово доповідачам, співдоповідачам та виступаючим у послідовності надходження їх записок секретареві ради;
- надає слово для виступів у дебатах з питання, що обговорюється, особам, запрошеним на сесію. При цьому депутати мають право на першочерговий виступ;
- має право, у необхідних випадках, за згодою депутатів продовжити час виступу;
- оголошує письмові запити, особисті заяви та довідки депутатів, надає депутатам слово для усних запитів, запитань та довідок, а також зауважень щодо ведення сесії,
- проводить голосування депутатів з питань, які потребують прийняття рішень ради, та оголошує його результати,
- на початку відкритого голосування оголошує кількість пропозицій, які надійшли на голосування, уточнює їх зміст, нагадує, якою більшістю голосів може бути прийняте рішення,
- за грубого порушення порядку засідання має право попросити залишити засідання порушника, який не є депутатом сільської ради;
- дає відповідні доручення, пов'язані із забезпеченням роботи сесії, постійним комісіям та депутатам;
3.5.2 Голова засідання оголошує листи, що надійшли на адресу сесії, а за потреби організовує їх розгляд - у порядку, визначеному Законом
3.5.3 Дебати з питання, що розглядається, припиняються за рішенням Ради. Перед їх припиненням голова засідання інформує про кількість депутатів, які записалися для виступу та вже виступили. Депутат має право наполягати на своєму виступі, що виноситься на голосування.
3.5.4 За бажанням депутатів, які не виступили, тексти їхніх виступів можуть додаватися до протоколу сесії.
3.5.5 Після закінчення обговорення доповідачі та співдоповідачі мають право виступу з підсумковим словом
3.5.6 За необхідності в кінці сесії надається час, але не більше 10 хвилин, для виступів депутатів з короткими заявами та повідомленнями. Дебати щодо цих заяв чи повідомлень не відкриваються.

3.6 Прийняття рішень

3.6.1 Рада з питань, що обговорюються, приймає рішення в межах, наданих їй Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечує їх виконання, здійснює контроль за впровадженням цих рішень у життя
3.6.2 Розгляд пропозицій, доповнень та уточнень щодо проектів рішень Ради проводиться після прийняття внесеного проекту рішення за основу.
3.6.3 Рішення
ради приймається більшістю від загальної кількості обраних депутатів ради, крім випадків, передбачених Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.
Рішення підписує сільський голова, а в разі його відсутності - секретар сільської ради, а у випадку, передбаченому Законом (ст 46, п 10), депутат, який головував на засіданні
3.6.4 Рішення
ради у п'ятиденний термін з моменту його прийняття може припинити сільський голова, його можуть винести на повторний розгляд ради з обґрунтуванням зауважень. Якщо рада відхилила зауваження сільського голови і підтвердила попереднє рішення двома третинами голосів депутатів від загального складу ради, воно набирає, чинності.
3.6.5 Рішення ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення якщо радою не встановлено інший термін введення цих рішень в дію.
3.6.6 Оприлюднення рішень відбувається у
засобах масової інформації Ігнатпільської сільської ради
3.6.7 Рішення
ради надсилаються відповідним підприємствам, установам, організаціям, посадовим особам та у разі необхідності доводяться до відома населення не пізніше як у десятиденний термін після їх прийняття, якщо не встановлено іншого строку введення цих рішень у дію
3.6.8 Рішення
ради, прийняті в межах її повноважень, є обов'язковими для виконання усім розташованим на території ради підприємствам, установам та організаціям, незалежно від форм власності, посадовим особам, об'єднанням громадян, виконавчому комітетові сільської ради, а також окремим громадянам.

3.7 Протоколи сесій

3.7.1 Кожна сесія ради оформляється протоколом, який веде секретар сільської ради. У ньому зазначають такі відомості:
- найменування ради порядковий номер сесії (у межах скликання), дата та місце проведення сесії,
- число депутатів, обраних до ради, кількість присутніх та відсутніх депутатів на сесії,
- порядок денний сесії, прізвище, ініціали та посада доповідача та співдоповідача з кожного із питань,
- прізвище, ініціали та номер виборчого округу депутатів, що виступили в дебатах, а також тих, хто вніс запити, та тексти їхніх виступів,
- перелік усіх прийнятих рішень із зазначенням кількості голосів, поданих за рішення, проти та тих, що утримались від голосування
3.7.2 До протоколу додається рішення прийняті
радою, письмові запити депутатів, список запрошених на сесію депутатів, список відсутніх депутатів.
3.7.3 Протокол сесії
ради підписує сільський голова, у разі його відсутності - секретар сільської ради, а у випадку, передбаченому Законом, депутат ради, який за дорученням депутатів головував на засіданні.

IV. ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

4.1 Виконавчим органом ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на термін її повноважень. Після закінчення повноважень ради, сільського голови її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.
4.2 Кількісний склад виконавчого комітету визначається відповідною радою. Персональний склад виконавчого комітету сільської ради затверджує рада за пропозицією сільського голови.
4.3 Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського голови, секретаря виконкому та членів виконкому згідно із Законом (ст. 51, п.3).
4.4 Виконавчий комітет сільської ради очолює сільський голова. У виконавчому комітеті функції секретаря за рішенням ради може здійснювати секретар відповідної ради.
4.5 Виконавчий комітет підзвітний і підконтрольний раді, що його утворила, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади
- також підконтрольний районній державній адміністрації.
4.6 До складу виконавчого комітету сільської ради входить за посадою секретар відповідної ради. Депутати сільської ради до складу виконавчого комітету не входять.
4.7 Виконавчий комітет працює згідно з положенням, затвердженим сільською радою.

V. ПОСТІЙНІ КОМІСІЇ

5.1 Повноваження постійних комісій, організація їх роботи, взаємодія з іншими органами передбачається окремим положенням про постійні комісії сільської ради, затвердженим сільською радою.

VI.КОНТРОЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

6.1 Рада в межах своєї компетенції здійснює контроль за діяльністю створених органів ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на території сільської ради, та забезпечує дотримання законності.

VII. ДОСТРОКОВЕ ПРИПИНЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
7.1 Повноваження Ради можуть бути достроково припинені у випадках передбачених Законодавством України.
7.2 Повноваження
ради можуть бути припинені за рішенням місцевого референдуму.
7.3 Після дострокового припинення повноважень
ради, Верховна Рада України може призначити позачергові вибори ради, порядок проведення яких визначається Законом України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: Інфо_Ігнатпіль (08.09.2017)
Переглядів: 389 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar