Головна » Статті » Мої статті

рішення 6 сесії 7 скликання

 

      

                                                  Ігнатпільська сільська рада

Овруцького району Житомирської області

РІШЕННЯ

Шостої   сесії сьомого скликання

від 22 березня 2016 року

Про затвердження Положення

про створення відділу приватизації

          та реєстрації прав нерухомого майна при сільській раді

 

               Відповідно до прикінцевих та перехідних положень законів України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємці та громадських формувань» та в зв’язку з тим, що територіальні органи, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку, припиняють надання послуг у вищезазначених сферах державної реєстрації на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць, ", з метою своєчасного здійснення реєстраційних дій, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення  про створення відділу приватизації

          та реєстрації прав нерухомого майна при сільській раді.

 

 

 

Сільський  голова            П.А. Рафальський

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про створення відділу приватизації

та реєстрації прав нерухомого майна

Ігнатпільської  сільської ради

 

Положення складене відповідно до Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» від 19.06.1992 року № 2482-ХII  і визначає правові основи, повноваження, порядок діяльності органу приватизації та порядок передачі квартир (одноквартирних будинків) у власність громадян  Ігнатпільської сільської ради.

 

1. Загальні положення, склад і порядок роботи

  1. Органом приватизації житлового фонду (надалі - орган приватизації), що

перебуває у комунальній власності Ігнатпільської сільської ради, є виконавчий комітет Ігнатпільської сільської ради.

  1. Орган приватизації діє з метою розгляду питань щодо передачі у власність громадянам квартир у багатоквартирних і одноквартирних будинках, що перебувають у комунальній власності сільської ради та використовуються громадянами на підставі договору найму у спосіб та на умовах, визначених Законом України «Про приватизацію державного житлового фонду».
  2. Орган приватизації є колегіальним органом, що діє на громадських засадах, кількісний і персональний склад якого затверджується рішенням виконавчого комітету Ігнатпільської сільської ради.
  3. Засідання органу приватизації проводяться по мірі необхідності. Засідання є правомочним, якщо на ньому присутні 1/2 членів від загального складу. Рішення приймається простою більшістю голосів.
  4. Очолює орган приватизації  сільський голова.
  5. Передача квартир (одноквартирних будинків) у власність громадян здійснюється на підставі рішення органу приватизації, що приймається не пізніше одного місяця з дня одержання заяви громадянина.
  6. Збір, реєстрацію, підготовку та оформлення документів про передачу у власність громадян квартир (одноквартирних будинків) здійснює секретар органу приватизації.
  7. Передача квартир (багатоквартирних будинків) в приватну (для одиноких наймачів) та у спільну (сумісну або часткову) власність здійснюється за письмовою згодою всіх повнолітніх (віком від 18 і більше років) членів сім’ї з обов’язковим визначенням уповноваженого власника квартири (будинку).
  8. До членів сім’ї наймача включаються лише громадяни, які постійно мешкають у квартирі (будинку) разом з наймачем або за якими зберігається право на житло.

 

 

  1. Передача житла у власність громадян здійснюється безоплатно, виходячи з розрахунку санітарної норми (21 квадратний метр загальної площі на наймача і кожного члена сім’ї та додатково 10 квадратних метрів на сім’ю).
  2. Якщо загальна площа квартири (багатоквартирного будинку), що                          підлягають приватизації, відповідає площі, передбаченій пунктом 10 цього Положення, зазначені квартири (будинки) передаються у власність наймачеві та членам його сім'ї  безоплатно.

2. Склад документів і порядок їх оформлення при передачі житла у власність громадян

  1.  Громадянин, який виявив бажання приватизувати займану ним і членами його сім’ї на умовах найму квартиру (багатоквартирний будинок), житловий будинок  звертається в орган приватизації, де отримує бланк заяви та необхідну консультацію.
  2. Заяву підписують всі повнолітні члени сім’ї. Згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію квартири (багатоквартирного будинку) підтверджується письмово і додається до заяви.
  3.  При оформленні заяви на приватизацію квартири (багатоквартирного будинку) громадянин додає:
    • довідку про склад сім’ї та займані приміщення від комунального підприємства, у довідці вказуються члени сім’ї наймача, які зареєстровані (прописані) та мешкають разом з ним, а також тимчасово відсутні особи, за якими зберігається право на житло, відомості про займані наймачем приміщення та їх площу згідно технічного паспорта.

  За неповнолітніх членів сім'ї наймача рішення щодо приватизації житла приймають батьки (усиновлювачі) або піклувальники. Згоду на участь у приватизації дітей вони засвідчують своїми підписами у заяві біля прізвища дитини. Якщо дитина віком від 14 до 18 років (настає неповна цивільна дієздатність особи), додатково до заяви додається письмова нотаріально засвідчена згода батьків (усиновлювачів) або піклувальників. У довідці також вказуються новонароджені, і на них враховується норма площі, що      передається безкоштовно;

    • оригінал та копію технічного паспорта на квартиру (багатоквартирний будинок), виготовленого БТІ, або організаціями , які мають дозвіл на проведення даних робіт;
    • копію документа, на підставі якого громадянин набув право найму квартири (одноквартирного будинку) (ордер, рішення та інше);
    • копії паспортів повнолітніх членів сім’ї, копії свідоцтв про народження дітей;
    • копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації;
    • для громадян, які зареєстровані (прописані) у житловому приміщенні після 1993 року, документи, де вони проживали до цього часу і документи про те, чи за попереднім місцем проживання не брали участі у безплатній приватизації житла.
  1. Обов’язковими умовами видачі комунальним підприємством вказаних довідок є:
  • відсутність заборгованості перед надавачами комунальних послуг, яка числиться за даною квартирою;
  • відсутність на даний час приміщень, які самовільно захоплені мешканцем.
  1. Оформлена заява на приватизацію квартири (одноквартирного будинку) з доданими до неї документами подаються громадянином особисто секретарю органу приватизації, який проводить  її  реєстрацію.
  2. Зареєстрована заява з пакетом долучених документів подається на  засідання органу приватизації для подальшого її розгляду та вирішенні по суті.
  3. Орган приватизації, в разі потреби, уточнює необхідні для розрахунків дані в залежності від складу сім’ї і розміру загальної площі квартири (будинку), оформляє розрахунки та видає рішення.
  4. При відповідності поданих документів нормам чинного законодавства орган приватизації приймає розпорядження  про передачу житлових приміщень у власність громадян та видає свідоцтво про право власності згідно затвердженого зразка.
  5. Свідоцтво на право власності на квартиру (одноквартирний будинок) підлягає обов’язковій реєстрації відповідно до чинного законодавства.
  6. Кожний громадянин, який приватизував займане ним житло безоплатно, з компенсацією чи з доплатою, вважається таким, що використав право на безоплатне одержання житла від держави. Одержання нового житла у держави може здійснюватися на платній основі з використанням одержаних при приватизації житлових чеків.

 

3. Заключні положення

22. Припинення діяльності органу приватизації здійснюється у встановленому законодавством порядку за рішенням виконавчого комітету Ігнатпільської сільської  ради.

 

 

 

 

 

Секретар сільської ради                 К.І. Соїна

 

Категорія: Мої статті | Додав: Інфо_Ігнатпіль (12.09.2017)
Переглядів: 273 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar